نوشته شده توسط : Rahim

گاهی اوقات اطلاعات برخی سی دی ها و دی وی دی ها به علت خش دار بودن و یا هر دلیل دیگری قابل خواندن توسط دستگاه های معمول نیست. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات خود را بازیابی کرده و مجدداَ ذخیره نمایید. همانطور که اشاره شد این نرم افزار جهت کپی اطلاعات روی انواع دیسک ، به خصوص دیسک های اسیب دیده به کار می رود.CDRoller شامل مجموعه ابزارهای قدرتمندی است که استفاده از آنها نیز بسیار آسان است و از آن برای ترمیم و بازیابی داده ها از CD/DVD استفاده می شود.CDRoller از سیستم فایل ISO 9660 پشتیبانی می کند که شامل: ملحقات مایکروسافت برای نام های طولانی می باشد که به اصطلاح ملحقات Joliet نامیده می شود. همچنین از دیسک هایی که با سیستم فایل UDF قالب بندی شده اند که شامل: ورژن های ۱٫۰۲, ۱٫۵۰, ۲٫۰, ۲٫۰۱ و نیز فرمت UDF Bridge می باشد و مجموعه وسیعی از فرمت های CD, CD-R, CD-RW و DVD همانند: CD-DA, CD-ROM, CD-WO, CD-ROM XA و Mixed-Mode CD, Stamped multisession CD, CD-MRW ("Mt. Rainier" CD-RW), DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM نیز پشتیبانی می کند.

 

CDRoller 8.90.95 بازگردانی اطلاعات خراب دیسکها با CDRoller 8.90.95

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: دانلود CDRoller 8 , 90 , 95 , دانلود با لینک مستقیم CDRoller 8 , 90 , 95 دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات , دانلود رایگان CDRoller 8 , 90 , 95 , دانلود نرم افزار CDRoller 8 , 90 , 95 , دانلود نرم افزار برای برگرداندن آهنگ های پاک شده , دانلود نرم افزار برگرداندن اطلاعات پاک شده , دانلود نرم افزار ریکاور کردن فایل ها ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار Fotosizer یک ابزار تغییر اندازه و شکل دسته ای تصاویر می باشد. این نرم افزار قادر است تمام عکس های مورد نیاز شما را تنها در سه مرحله آسان تغییر دهد: ۱- عکس های مورد نظر را انتخاب کنید. ۲- تنظیمات مورد نیاز برای تغییر را انجام دهید. ۳- تغییر اندازه را شروع کنید.

به اشتراک گذاری و دانلود تصاویر یکی از اعمال متداول امروزه می باشد و روز به روز در حال افزایش است. تصاویر گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال دارای تفکیک پذیری بسیار بالا و حجم زیاد هستند که برای ارسال در اینترنت و به اشتراک گذاری مناسب نمی باشند. تغییر اندازه و حجم و یا فرمت گروهی از تصاویر کار وقت گیر و ساده ای نیست اما نرم افزار Fotosizer می تواند تمام عکس های شما را ویرایش و در زمانی کوتاه تغییر اندازه، کیفیت، افکت، فرمت و چرخش دهد.

 

Fotosizer تغییر دسته ای تصاویر با Fotosizer 1.31.0.497 (نسخه قابل حمل )



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تغییر اندازه عکس بدون کاهش کیفیت , دانلود Fotosizer , دانلود رایگان Fotosizer , لینک مستقیم Fotosizer , نرم افزار تغییر اندازه عکس , نرم افزار تغییر اندازه گروهی تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 1223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Fix-It Utilities نام نرم افزاری از شرکت Avanquest Software  می باشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مدیریتی ویندوز فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند به مدیریت و رسیدگی امور ویندوز خود بپردازند. به کمک این نرم افزار نیز می توان به برنامه های مربوط به Startup  سیستم نیز رسیدگی نمود و برنامه ای را از لیست آن حذف و یا ویرایش نمود. همچنین این نرم افزار به شما در بازگردانی فایل های پاک شده نیز کمک می کند.

 

Avanquest Fix It Utilities Professional جعبه ابزار جامع تعمیرات ویندوز با Avanquest Fix It Utilities Professional 11.2.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Avanquest Fix-It Utilities Professional , دانلود رایگان Avanquest Fix-It Utilities Professional , دانلود نرم افزار بهینه ساز سفشقفعح , دانلود نرم افزار عیب یاب رجیستری , لینک مستقیم Avanquest Fix-It Utilities Professional , نرم افزا عیب یاب ویندوز , نرم افزار بهینه سازی ویندوز , نرم افزار ترمیم رجیستری ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجموعه والپپر های زیبا و جدید از خودرو های روز دنیا را در این پست از پي سي ايكس ، دراختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.عکس های این مجموعه همگی با فرمت jpg و در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشند.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

50 Wonderful Mega Cars Full HD Wallpapers مجموعه 50 والپیپر زیبا و جدید از خودرو های روز



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , والپیپر , ,
:: برچسب‌ها: wallpaper , Wallpapers , تصاویر با کیفیت طبیعت , دانلود بک گراند , دانلود تصاویر با کیفیت , دانلود تصاویر زمینه , دانلود تصاویر پس زمینه , دانلود والپیپر , دانلود پس زمینه , ماشين هاي بي ام و , ماشين هاي غربي , ماشين هاي ژاپني , والپپر , والپپر آرام , والپپر از طبيعت , والپپر اچ دي , والپپر با كيفيت , والپپر تازه , والپپر تركيب رنگ ها , والپپر جديد , والپپر خفن , والپپر خودرو , والپپر رنگارنگ , والپپر ماشين , والپپر هاي بسيار جديد , والپپر هاي بسيار حفن , والپپر هاي بسيار زيبا , والپپر هاي جديد از ماشين ها ,
:: بازدید از این مطلب : 1301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Avast-Internet-Security

اینترنت فضایی گسترده است که همانند دنیای حقیقی همراه با خوبی ها و بدی هایش به پیش می رود . از این رو می بایست باید با استفاده از برنامه های قدرتمند امنیتی ، در مقابل خطراتی که شما را تهدید می کند محافظی مطمئن داشته باشید . Avast نام یکی از شرکت های برتر امنیتی است که با ارایه برنامه هایی کارا ، به گزینه ی برتر در میان کاربران تبدیل شده است .

 

Avast! Internet Security نام یکی از پکیج های امنیتی ساخت این کمپانی است که به منظور تامین امنیت در فضای مجازی طراحی گردیده است و می تواند با کنترل تمامی بخش هایی که به نوعی از اینترنت استفاده می کنند رفتار های خطرناک را شناسایی کرده و از انجام آنها جلوگیری به عمل آورد . این نرم افزار با در اختیار داشتن بخش های مهمی مانند آنتی اسپم و دیواره ی آتشین از بارگذاری هرزنامه هایی که ممکن است دارای ضمیمه های خطرناک باشند جلوگیری کرده و دسترسی نرم افزار ها و برنامه های مختلف را به اینترنت ،‌تنها با اجازه ی شما میسر می گرداند . با وجود اینکه کارایی این نرم افزار بسیار بالاست ،‌ اما نیاز به کار خاصی نداشته و تنها یک بار نصب آن برای تضمین امنیت کافی است .

 

دیگر برای انجام عملیات های بانکی و خرید های اینترنتی دلهره را به وجود خود راه ندهید ‍! چرا که شرکت Avast با زیر نظرگرفتن تمامی سایت ها و آنالیز عملکردشان ، آنهاایی را که دارای ریسک هستند به طور خودکار برای شما بلاک کرده  و وبگردی ایمنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . Avast! Internet Security قابلیت اجرا در پشت زمینه را داراست و به معنی آن است که به صورت لحظه ای تمامی برنامه های در حال اجرا کنترل می شوند و در صورت مشاهده فعالیت بدافزارهایی نظیر ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی ، روت کیت ها و … به تندی آنها را نابود می کند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , دیوار آتشین , ,
:: برچسب‌ها: آنتی اسپم , آنتی ویروس , از بین بردن روت کیت , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Avast! Internet Security 5 , 0 , 594 , مقابله با اسپم , مقابله با هرزنامه , نرم افزار امنیتی , پاکسازی تروجان , کرک Avast! Internet Security ,
:: بازدید از این مطلب : 1269
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Android Live Cd

آندروید (‌ Android ) نام سیستم عاملی است که گوگل آن را برای گوشی های ساخت خود نظیر G1/G2/G3 طراحی کرده و بر روی آنها نصب نموده است . سایت پي سي ايكس به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به انتشار این سیستم عامل قابل استفاده بر روی کامپیوتر می کند . نسخه پیش رو Live بوده و نیازی به نصب و کپی کردن فایلها بر روی سیستم شما را ندارد . تنها کافیست تا پس از دانلود ، آن را از حالت فشرده خارج کرده و ایمیج آنرا با یکی از نرم افزارهای رایت مانند ۴Media Burner Studio ، Alcohol120 و … بر روی CD رایت کنید .
لازم به ذکر است که این سیستم عامل با دیگر سیستم عامل گوگل کروم (می توانید از اینجا دانلود کنید ) تفاوت دارد .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , گوگل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود سیستم عامل , دانلود سیستم عامل آندروید , دانلود سیستم عامل گوگل , سیستم عامل , سیستم عامل آندروید گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim
کروم

همانطور که می دانید گوگل سیستم عامل خود موسوم به Chorme (کروم) رو ساعاتی پیش منتشر کرد .
این سیستم عامل که می توان آن را ارتقا یافته ی مرورگر کروم دانست تحت لینوکس طراحی شده است و می تواند با کم ترین قطعات سخت افزاری برنامه های خود را برای شما اجرا کند .
کروم که به نوعی گستره ی فعالیت خود را به اینترنت محدود کرده است ، حداقل تا انتشار نسخه های بعدی ، نمی تواند خود را به یک سیستم عامل کامل نظیر ویندوز یا مکینتاش بداند اما اگر حوزه ی فعالیت های شما بیشتر به اینترنت محدود می شود پیشنهاد می کنیم تا از این سیستم عامل استفاده نمایید چرا که سرعت بارگذاری صفحات و دانلود فایلها نسبت به ویندوز و مکینتاش بیشتر می باشد و در این زمینه نسبت به رقبای خود پیش گرفته است .
با تفاسیر گفته شده به نظر می رسد کروم فعلی قابل قیاس با ویندوز و مک نمی باشد اما با اندک نگاهی به پشتیبان آن ، یعنی گوگل ، می توان آینده ای خوب را برایش متصور بود .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , گوگل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود سیستم عامل , دانلود سیستم عامل کروم , دانلود سیستم عامل گوگل , سیستم عامل , گوگل کروم ,
:: بازدید از این مطلب : 1275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

PC Linux OS

لینوکس یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در حال حاضر می باشد که به صورت کد باز طراحی گردیده است . این سیستم عامل به دلیل قابلیت های خاص خود و نیز رایگان بودنش ، هم اکنون در بسیاری از سرورهای اینترنتی نصب شده و به کاربران خود امکان انجام کارهای مورد نظرشان را می دهد . PC Linux OS یکی از نسخه های زیر مجموعه لینوکس می باشد که به منظور استفاده های شخصی ساخته شده است . از مهم ترین تغییرات انجام شده در این ورژن بهبودی یافتن رابط گرافیکی آن می باشد که به طور کلی دگرگون گشته تا محیطی زیبا و دلنشین را برای شما به ارمغان آورد . از ویژگی های اساسی PC Linux OS قابلیت استفاده بدون نصب ( به وسیله Live CD ) می باشد . بدین ترتیب شما می توانید از این سیستم عامل هرگاه که حتی مشکلی برای سیستم عامل ویندوزتان به وجود آمد یاری گرفته و با بوت کردن آن ،‌ تغییرات لازم را انجام دهید . در اختیار داشتن پلیر های قدرتمند صوتی و تصویری ، نرم افزار Open Office و نصب آخرین نسخه برنامه های محبوب فایرفاکس ،‌Thunder Bird ، Dropbox ، Pidgin ، Ktorrent ، Amarok و بسیاری دیگر در رفع نیازهای شما یاورتان خواهند بود .
هم اکنون شما می توانید به صورت رایگان این سیستم عامل را از سرورهای قدرتمند ي سي ايكس ، دانلود نمایید .

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , لینوکس , ,
:: برچسب‌ها: linux , دانلود PC Linux OS , دانلود سیستم عامل PC Linux , دانلود سیستم عامل PC Linux OS 2010 , 07 Lxde i386 , دانلود سیستم عامل لینوکس , سیستم عامل لینوکس , سیسم عامل کد باز , لینوکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()