نوشته شده توسط : Rahim

Simnet Registry Defrag

اگر رجیستری را مهم ترین بخش ویندوز ندانیم قطعا یکی از مهم ترین قسمت های آن خواهد بود چرا که تقریبا انجام تمامی فرایند ها به آن وابسته می باشد . با دانستن این موضوع قطعا به این نکته پی خواهید برد که هر چقدر رجیستری کار خود را بهتر انجام دهد تاثیر مستقیم آن بر روی انجام سایر برنامه ها مشهود می باشد . برای داشتن یک Registry پاک و بی آلایه می بایست هم با تمامی فرامین آن و دستورهایی که وجود دارد آشنا باشید و هم اینکه وقت آزاد بسیار زیادی برای زیر و رو کردن تمامی اطلاعات داشته باشید تا یک به یک آنها را به صورت دستی بهینه کنید آن هم اگر چیزی را از قلم نیاندازید . البته جای نگرانی نیست ؛ این فرض اول بود حال فرض دوم را مطرح می کنیم . شما یک نرم افزار بهینه سازی و یکپارچه سازی رجیستری بر روی ویندوز خود نصب کرده و با یک کلیک لذت سرعت و قدرت را با هم تجربه می کنید .

نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم دقیقا همان برنامه ای است که کار شما را در چند دقیقه کوتاه انجام خواهد . این برنامه که Simnet Registry Defrag نام دارد با وجود دارا بودن حجمی بسیار پایین و کم تر از یک مگابایت توانایی این را دارد که تنها با یک کلیک فرایند یکپارچه سازی را شروع کرده و به سادگی تمامی قسمت هایی که باعث وجود اختلال در قلب ویندوز شده و سرعت آن و بالطبع نرم افزارهایی را که قصد استفاده از آنها را دارید کاسته است ، پیدا نموده و اقدام به برطرف سازی آنها می نماید .همه چیز در ساده ترین حالت انجام می پذیرد و محیط کاربری بسیار زیبای Simnet Registry Defrag شما را به استفاده ی هر روزه از قدرتش ترغیب می کند .

اگر یکی از کاربران ویندوز های ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و یا سون می باشد ، این نرم افزار امکان نمایش کارایی اش را برای شما خواهد داشت .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت کامپیوتر , بالا بردن سرعت رجیستری , بالا بردن سرعت کامپیوتر , بهینه سازی , بهینه کردن فعالیت رجیستری , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Simnet Registry Defrag 3 , 0 , 1 , 2 , دانلود نرم افزار رایگان , دانلود نرم افزار کم حجم , دیفرگمنت کردن رجیستری , رجیستری , نرم افزار Simnet Registry Defrag , نرم افزار بهینه سازی رجیستری , نرم افزار کاربردی , نرم افزار کم حجم , یکپارچه سازی , یکپارچه سازی رجیستری ,
:: بازدید از این مطلب : 1191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

AthTek NetWalk Free Edition

با گسترش روزافزون سرعت های اینترنتی و همچنین وسیع تر شدن دامنه استفاده از شبکه در انواع مختلفی که دارد نیاز جدیدی را برای کاربران ایجاد کرده که مدیریت و کنترل ترافیک نام دارد . همانگونه که می دانید تقریبا تمامی شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی ( ISP ها ) سرویس های خود را با محدودیت های حجمی به فروش می رسانند و اگر شما بخواهید تا به گونه ای از ترافیک خریداری شده خود استفاده کنید که تا انتهای دوره همچنان متصل بماند ، می بایست میزان دریافت اطلاعات را کنترل کنید . انجام این کار نیازمند دقت بالا و همچنین حافظه ای قوی می باشد تا بتوان تمامی اطلاعات دریافتی را در طی روزهای مختلف ذخیره کرده و مصرف را بهینه نماید . اما نرم افزاری را در این پست به شما معرفی خواهیم کرد که انجام این کار را به ساده ترین روش ممکن برای شما امکان پذیر سازد .

 

AthTek NetWalk Free Edition که نام این برنامه می باشد ابزاری است با لایسنس رایگان که در نوع خود یکی از قدرتمند ترین ها به شمار می آید و نه تنها در مونیتور کردن شبکه و مدیریت آن بلکه در آنالیز رفتاری شبکه نیز شما را یاری خواهد نمود . این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی بسیار قدرتمند می تواند به سادگی تبادل داده ها را در قالب های نموداری مختلف به تصویر کشانده و شما را از وضعیت استفاده از شبکه اگاه سازد . نکته قابل توجه آنی بودن نمایش گزارشات است که بدین معنی است در صورت دریافت یا ارسال حتی یک بیت اطلاعات ، کنتور برنامه به چرخش درآمده و شما را آگاه می سازد . از این ویژگی می توان برای پی بردن به وجود ویرویس یا تروجان ها نیز پی برد چرا که اکثر آنها به گونه ای برنامه نویسی می شوند که اطلاعات شما را برای شخص نفوذگر ارسال کنند و در صورتی که شما از هیچ برنامه ای استفاده نکنید اما AthTek NetWalk Free Edition دریافت یا ارسال اطلاعات را نشان دهد می توانید به وجود بدافزارها پی ببرید .

این برنامه که از حجم نسبتا پایینی برخوردار است قابلیت نصب و اجرا بر روی ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون را دارا می باشد و ظاهر ساده و کاربر پسند آن استفاده را برای هر کاربری اعم از آماتور و حرفه ای آسان ساخته است .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , شبکه , ,
:: برچسب‌ها: آنالیز کردن ترافیک شبکه , دانلود , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار AthTek NetWalk Free Edition 1 , 3 , 49 , دانلود نرم افزار رایگان , شبکه , مدیریت ترافیک اینترنت , نرم افزار , نرم افزار کنترل ترافیک اینترنت , نرم افزار کنترل ترافیک شبکه , کنترل میزان دانلود برای ADSL ,
:: بازدید از این مطلب : 1375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

PCHeal نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش کارائی کامپیوترهاست. نرم افزار PCHeal، مشکلات در ارتباط با نرم افزار و سخت افزارهای ناسازگار که منجر به پایین آمدن کارایی سیستم می شوند را یافته و تعمیر می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است، و با کلیه نسخه های ویندوز نیز کاملاَ سازگار است و می توانید آن را با خصوصیات کامپیوترتان وفق دهید. کامپیوتر موجودتان را برداشته و به سادگی قدرت و تازگی جدیدی به آن ببخشید. این نرم افزار تغییرات مستقیمی به رجیستری و فایل های سیستمی اعمال می کند که باعث بالا بردن کارایی حافظه، ترسیم اشکال، انیمیشن، سرعت Refresh، و سرعت cpu threading می شود.

 

PCHeal بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز با PCHeal 1.2.7.2011

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: PCHeal , برنامه PCHeal , بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز با PCHeal 1 , 2 , 7 , 2011 , دانلود , دانلود PCHeal , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار PCHeal , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار PCHeal ,
:: بازدید از این مطلب : 1290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

WebSite Watcher نام نرم افزاری است که با استفاده از برنامه می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، از آپدیت شدن سایت های مورد علاقه تان تنها در چند ثانیه مطلع شوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های خاص خود ، می تواند تمامی صفحه هایی را که به لیست علاقه مندی خود افزوده اید چک کند.

 

WebSite Watcher مانیتورینگ سایت های مورد علاقه‌تان با WebSite Watcher 11.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: WebSite Watcher , برنامه WebSite Watcher , دانلود , دانلود WebSite Watcher , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار WebSite Watcher , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت WebSite Watcher , مانیتورینگ سایت های مورد علاقه‌تان با WebSite Watcher 11 , 0 , نرم افزار WebSite Watcher ,
:: بازدید از این مطلب : 1283
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۴۰ والپیپر با کیفیت بالا از مناظر طبیعی را برای شما عزیزان در پي سي ايكس قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

 

40 Nature HD Wallpapers مجموعه 40 والپیپر بسیار زیبا و دیدنی از مناظر طبیعی باکیفیت HD

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , والپیپر , ,
:: برچسب‌ها: Wallpapers , تصاویر با کیفیت طبیعت , دانلود بک گراند , دانلود تصاویر با کیفیت , دانلود تصاویر زمینه , دانلود تصاویر پس زمینه , دانلود والپیپر , دانلود پس زمینه ,
:: بازدید از این مطلب : 1257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

این بار از سایت بزرگ پي سي ايكس ، بازی جدید و جذاب Bingo Blaster را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای مختلف می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Bingo Blaster بازی جدید و بسیار زیبای Bingo Blaster برای موبایل



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , بازی جاوا , ,
:: برچسب‌ها: Bingo Blaster , بازی جاوا , بازی موبایل , بازی های Java , بازی های جاوا , بازی های سامسونگ , بازی های سونی اریکسون , بازی های موبایل , بازی های نوکیا , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی های موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مجموعه ۸۷ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد.شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ پي سي ايكس ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

87fonts مجموعه 87 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , فونت , ,
:: برچسب‌ها: English Fonts , Font , new fonts , جديدترين فونت ها , دانلود فونت , دانلود فونت انگليسي , دانلود فونت جديد , دانلود فونت خارجي , دانلود فونت لاتين , دانلود فونت ها , سايت فونت , سایت دانلود فونت های جدید , فونت انگلیسی , فونت جديد , فونت زيبا , فونت زیبا برای طراحی , فونت طراحي , فونت لاتين , قشنگ ترين فونت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 1210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Captain Nemo Pro شما را قادر به دسترسی سریع و آسان به هر درایو Novell ،NT یا Linux از طریق ویندوز کامپیوترتان می کند و این کار بدون نیاز به هرگونه تنظیم شبکه ای صورت پذیر است. تنها کافی است سیستم خود را به درایوهای Novell ،NT یا Linux متصل کنید، این نرم افزار به شما امکان مانت کردن پارتیشن های Novell ،NT یا Linux را بر روی ویندوز می دهد. شما قابلیت مشاهده، جستجو و خواندن همه ی فایل های Novell / NT / Linux را دارید و می توانید یک کپی از روی آن ها بر روی ویندوزتان تهیه کنید.
Captain Nemo Pro ابزار دقیقی است و از نظر کارکرد به آسانی Windows Explorer می باشد و به شما اجازه ی دسترسی به همه ی داده های موجود در درایوهای Novell ،NT یا Linux را می دهد.

 

Captain Nemo pro مدیریت و نصب فایل های سیستمی با Captain Nemo Pro 5.03

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , آفیس , ,
:: برچسب‌ها: Captain Nemo Pro , برنامه Captain Nemo Pro , دانلود , دانلود Captain Nemo Pro , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Captain Nemo Pro , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مدیریت و نصب فایل های سیستمی با Captain Nemo Pro 5 , 03 , نرم افزار Captain Nemo Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 1145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()