نوشته شده توسط : Rahim

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2010 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی Internet Security با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

kaspersky downloadha.com امنيت واقعي گردش در اينترنت با Kaspersky Package 2010

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , آنتی ویروس , ضد هک و جاسوسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2010 , دانلود نرم افزار Kaspersky Internet Security 2010 , دانلود کسپر اسکای , نسخه جدید kaspersky ,
:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از پي سي ايكس دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

Yahoo downloadha.com نسخه جديد ياهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.525 Beta

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Yahoo Messenger 10 , 0 , 0 , 525 Beta ,
:: بازدید از این مطلب : 857
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Opera ، اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
 

Opera downloadha.com لذت وبگردي با Opera 10.00 Build 1750

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Opera 10 , 00 Build 1750 , مرورگر opera ,
:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

CuteFTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد

قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP 8.3.1 Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور کاربران
- قابلیت انجام کارها در زمان های مشخص شده توسط کاربر
- قابلیت تهیه Backup کامل از وب سایت شما
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط کاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (۱۰۰ ارتباط همزمان)

cute%20ftp.. CuteFTP 8.3.1 Professional بهترین نرم افزار ارتباط با پروتکل اف تی پی

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اف تی پی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود cute ftp , دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی ,
:: بازدید از این مطلب : 929
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار جاوای x2blue برنامه ایست که به کمک آن قادر خواهید بود تا شماره طرف مقابل را به وسیله بلوتوث به دست آورید. بعد از دانلود این نرم افزار، دو فایل وجود دارد که یکی از آنها برای گوشی های نوکیا و دیگری برای گوشی های سونی اریکسون است.

راهنمای استفاده از این نرم افزار:
۱- ابتدا در صفحه اول این نرم افزار باید شماره خود را به این صورت وارد کنید تا شماره طرف مقابل به شماره شما ارسال شود. مثال: ۹۸۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷+
۲- به دلیل اینکه این برنامه قبل از این که شما ۰۰ را بزنید بصورت خودکار + گذاشته، دیگر لازم نیست شما ۰۰ را بزنید.
۳- سپس باید گزینه ok را بزنید تا نرم افزار بلوتوث های روشن را جستجو و شناسایی کرده و بصورت یک لیست در اختیارتان قرار دهد.
۴- دکمه سمت راست را بزنید و سپس پایین حالا ok را بزنید. در این زمان یک پیام برای طرف مقابل ارسال خواهد شد که فقط کافیست طرف مقابل ok را بزند.
۵- اکنون یک اس ام اس خالی از طرف مقابل ارسال می شود و می توانید شماره او را مشاهده کنید.

x2blue%20 نرم افزار بدست آوردن شماره تلفن از طریق بلوتوث با فرمت جاوا x2blue

 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , نرم افزار جاوا , ,
:: برچسب‌ها: بدست اوردن شماره , برنامه هک , برنامه هک برای گوشی , هک با بلوتوث , هک سونی اریکسون , هک نوکیا , هک کردن گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 852
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید

 

orbit نرم افزار قوی مدیریت دانلود Orbit Downloader 2.8.9

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Orbit Downloader , دانلود برنامه مدیریت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1023
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , پخش ویدیو , پخش موزیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Jetaudio , پخش كننده mkv , پخش كننده همه فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 923
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Swift 3D PS یک پلاگین جالب و کاربردی برای فتوشاپ است که به شما این امکان را می دهد که از ویژگی جدید فتوشاپ CS4 به صورت حرفه ای استفاده کنید. همانطور که می دانید به نسخه CS4 فتوشاپ امکانات ۳D اضافه شده است، اما این پلاگین امکاناتی به مراتب پیشرفته تر در اختیار شما می‌گذارد. این پلاگین می تواند طرح های سه بعدی مثل مدل سازی، حجم دادن و متن سه بعدی را به سادگی طراحی کند و نتیجه کار را به صورت لایه سه بعدی به فتوشاپ برگرداند. لایه های ایجاد شده به طور کامل توسط Swift 3D PS قابل ویرایش اند حتی اگر فتوشاپ آنها را تغییر دهد و روی آن ها فیلتر اجرا کند.

قابلیت های مهم این پلاگین حرفه ای عبارتند از:
- محیط پیشرفته طراحی سه بعدی
- ساخت سریع متن سه بعدی از هر نوع فونت و حجم دادن به آن
- ساخت و حجم دادن به اشیاء و تراش دادن به وسیله ابزار قلم
- وارد کردن فایل های وکتور دو بعدی از نرم افزار Illustrator و Flash و حجم دادن به آن ها
- ساده سازی طراحی سه بعدی صحنه با استفاده از تعیین زاویه دید و نورپردازی

Swift3D Ps downloadha.com پلاگین سه بعدی فوتوشاپ Swift 3D PS

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , ابزار فتوشاپ , پلاگین فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Swift 3D Ps , پلاگين سه بعدي , پلاگين فوتوشاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 997
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()